• youreads puanı (7.23)
  1. türkiye'de oyuculuğunu en beğendiğim adamdan bir de böyle güzel şarkı dinlemek mutluluk verici bir şey. genelde yerli oyuncularda dram oynuyorsam dram komedi oynuyorsam komedi oynarım takıntısı var. halk buna alışıyor falan diyorlar. haluk bilginer tatlı hayat'ta gülmekten yerlere yatırırken ezel'de gördükçe nefret ettiğimiz bir karakterdi. her şey yetenek işidir. işi halka yıkıp kurtulmamak gerekir.

    adam "ben oyuncuyum şarkı söylemem" tribine girmediği gibi "ooh hem oyunculuk yaparım hem şarkı söylerim" gibi bir havaya da girmemiştir. bu şarkı dışında kurtalan ekspres'in göğe selam 2 albümünde de nem kaldı isimli şarkıyı seslendirmiştir. ki o da kesinlikle çok güzeldir. bir de cem karaca'nın sen de başını alıp gitme şarkısını söylemişti bir kere. daha fazla şarkı söylese keşke. çok farklı bir lezzet var sesinde. şarkının gerçek sahibini hiçbir şekilde taklit etmeden tamamen kendi yorumuyla söylüyor.
    jimi
  2. zeki müren'den sonra en güzel yorum haluk bilginer'e aittir.
    son 50 yılın en güzel 50 aşk şiiri listesine nazım hikmet'in 'severmişim meğer' şiirini nasıl aldılarsa aynı şekilde günün birinde bu şarkıyı da en güzel aşk şarkısı listesine ekleyecekler diyorum.

    zeki müren: https://www.youtube.com/watch?v=gxXfQvAA7qU

    ne çıkar bahtımızda ayrılık varsa yarın
    sanma ki hikâyesi şu titreyen dalların
    düşen yaprakla biter
    böyle bir kara sevda kara toprakla biter
    ağlama olma mahzun gülerek bak yarına
    sanma ki güzelliğin o ipek saçlarına
    dökülen akla biter
    böyle bir kara sevda kara toprakla biter
  3. müzisyen değilim ama bu yorumu ilk dinlediğimde "işte budur dedim" içimden söylediğimi sanarak ama sesimin dışarı çıktığını sonradan fark ederek. bir insanın sesini nasıl kullanması gerektiğini bildiğinde, dinleyene duyguları aktarmada ne kadar başarılı olabileceğinin ispatıdır diye düşündüm. sanırım haluk bilginer'in tiyatro eğitiminin, işini gerçekten çok iyi yapmasının yanında şarkıyı gerçekten severek söylemesinin de etkisi var.

    edit;imla