1. bir yatılı okul ritüeli.
  2. insan kapatmasını bilmediği şeyi açmamalı.

    hadi diyelim ki çağırdın. nasıl geri göndereceksin?
  3. lamba* kullanarak yapılırsa bir ihtimal hayırlara vesile olur diye düşünüyorum.
    bir de onlar da bizi çağırıyor mu acaba? düşünsene, bir anda saçma sapan bir ortamda buluyorsun kendini, ayakları ters eblek tipler titriyor karşında. çok epik olur yahu.
  4. ilkokuldayken, okulun yeraltında gibi olan (tam yeraltı gibi değildi işte, bir garipti) otoparkında, 4-5 arkadaşla birlikte yapmaya yeltendiğimiz olay. ışıklar gidip, gelmişti. çığlık çığlığa bağırarak dağılmıştık lan ahahah. hayır korkacaksınız mâdem neden boyunuzdan büyük işlere kalkışıyorsunuz alüminyumlar?

    rastgele gelince başlık önüme, aklıma bu eski hâtıra da geliverdi. gece gece şey yaptım ama umarım bana çok sayıp, sövmezsiniz ehehe.
  5. "eeeey cin geldiysen çikolataaa yağdıııır, dondurmaaa yağdıııır." üç beş çocuk bir araya gelirse böyle cin çağırır.. tabiiii hiç bişey yağmadı.
  6. çağırsanız koşar gelirim.

    arkadaş canlıları için denenmelidir.
  7. masanın altından tık tık yapan çocuk kapının karşısındaki :)
  8. bir gün ciddi denemek istiyorum çünkü annem çağırdığında samsunda olacak olan bir takım kazasını haber vermiş.. bilenle denemek lazım ama.
  9. naçizane tavsiyem, uğraşmamanız. hadi eğlenirsin geyik döner falan ama olur da gelirse sıkıntı büyük.
  10. cinleri çağırırken emrivaki yapıyoruz; yapabileceğimizi sanıyoruz. onun iradesini yok sayıyor ve bir kaç abuk hareketten sonra üzerine mıknatıs tutulmuş iğneler gibi başımıza toplanacaklarını düşünüyoruz.
    var veya yok, işe yarar veya yaramaz umurumda değil. ancak bu ne biçim bir buyurganlık arkadaş. ben olsam onların yerinde, tabi varsa, keyfi olarak bir yere çağrılıyor olsam, ortalığı dağıtır giderim. fena çarparım vallahi. *