1. toplum tarafından iğrenç bulunan erkek tanesi ki haklılar. sen o kadar yer varken göt cebine koyuyorsun. sonra içindeki gazları salınca cüzdan ilk darbeyi burda yiyor zaten. daha sonra oturduğun zaman o bölge havasız kalıp ısınıyor bu yüzden terlediğin için haliyle cüzdan ikinci yarasını burdan alıyor. - öyle ki bazen cepten çıkarıldığı zaman o terler çıp çıp diye damladığı da olur- o harmanlanmış koku tüm cüzdana siniyor. sonra sen de bütün koku etrafa yayılsın diye elinde taşıyorsun yetmiyor masaya da yayılsın diye masanın üstüne koyuyorsun. kendine saygın yok bari çevrene olsun be adam.

    vurduruyordur diyen de var ama o kadar değildir heralde.
  2. nerede taşınması gereltiğini merak ettim. çanta ya da herhangi birşey taşımayı hiç sevmem. parayı cebimde buruş buruş tıkıştırmam düzgün olmalı kartlar ehliyet kimlik vs bi ton şey var içinde. hayatın gerçeği bozuk paralar var ve bunu da cepte sallana sallana taşımak taraftarı değilim. cüzdan en mantıklı seçenek ve sığabileceği sadece arka cepler var kargo pantolon giyilmiyorsa.
    nası bi hormonal sistem varmış da cüzdanı su akıtacak kadar ter oluyo ya da nasıl bir göt varmış ki gaz yapınca cüzdan kokuyor onları da ayrı takdir ettim. vurdurma konusu da hiç duymamıştım cüzdanı göt cebimize koyuyoruz götümüze sokmuyoruz nasıl bir mantık bu düşünenlerdeki.
    wtf
  3. hep aynı lobun ordaki cebe koyuyorsa fıtık olma ihtimali yüksektir.

    dikkat edelim arkadaşlar göt bu, şakaya gelmez ^^
  4. cüzdanı alıştığı taraftaki cebe değil de, diğer cebe koyduğunda huzursuzluktan topallamaya başlayan erkektir. tüm balansı sarsılır.

    zaten o cüzdan zamanla vücuda %100 uyum sağlayarak göt şeklini alacaktır, ki diğer sıkıntı da burada başlıyor zannımca. eğer aceleyle evden çıkarken cüzdanı ters yönde koyacak olursanız oturduğunuzda mabadınıza saplanma ihtimalini de göze almanız gerekir.

    içinde fi tarihinden kalma kağıtların atılmamasıyla şiştikçe şişen cüzdanınızın dikişleri atmaya başladığında içerisindeki gereksiz kağıtların ve kartvizitlerin ayıklanma vaktinin geldiği anlaşılabilir.

    lütfen can dostunuzu can evinizden uzakta taşımayınız.
  5. iç cepte falan taşımak daha şıktır tabii ama isteyen cüzdanını istediği cebine koymakta özgür olmalı. kimse göt cebine koyuyor diye vurduruypr, şu bu değildir.. hepimiz yeri geliyor telefonu oraya koyuyoruz.
  6. eğer bir liralık bir şey aldığımda on liraya , para üstü dokuz tane bir lira şeklinde verilmiş ise

    "bacağımda tümör yok" babında yapıyorum.

    oturacağım vakit arka cepten öne alırken " ay götüm sanki çok önemli " bakışlarına maruz kalsam da..
  7. sizin babanız cüzdanını neresinde taşıyor?!
  8. cuzdani nerede tasindigi degil cuzdanin boyutu yuzunden sorun yasayabilir. kaba ve buyuk cuzdan tasimaktansa para klipsli sadece 3 kartlik cuzdanlar tercih edilmeli. o zaman isterse gotune sokabilir, boynuna asabilir. birkac ornek cuzdan.

    1
    2
    3
    4
  9. boyun ağrısı çekebilir, bel fıtığı gelişebilir. benden söylemesi.
  10. yürürken ellerini kontrol edemeyen kişilerin yaptığı eylemdir. ellerini ceplerine sokmak için ceplerinde yer açmak zorundadırlar.

    hem el hem de cüzdan bir cebe giremez.

    tek el, tek cüzdan, tek cep, tek pantolon!