1. karaktersiz insanların içinde olduğu durum. bireyselleşmesini tamamlayamamış insanlarda sıkça görülür. başkalarının sizi bir şey yerine koymasından ya da koymamasından dolayı hayatınızın geri kalanını ipotek altına aldırıyorsanız kafanızda sıkıntı var demektir. kaldı ki türkiye gibi bir yerde evlenenler evlenmeyenlere eleştiride bulunuyorsa sebebi %100 kıskançlıktır.

    ailem çocuk muamelesi yapmasın, anam torun sevsin, arkadaşlarım borç istemesin, iş kitlemesin, şu olmasın bu olmasın diye evlenip karşınızdaki insanın da hayatını zehir edecekseniz biraz insan olmayı öneririm. evlenecekseniz evleneceğiniz insanı sevdiğiniz için evlenin, çocuk yapacaksanız da çocuk sahibi olmak istediğiniz için.
  2. evliliğin ortalama maliyeti 50 bin tl olarak düşünüldüğünde, hayata başlamanın bedeli 50 bin tl olmuş oluyor. 20-25 yaş arası çalışmaya başlayıp kenara ayda 500 tl atsan, 30-35 yaş arası evlenebilirsin. zaten de öyle oluyor.
    abi
  3. "yalnızlıktan korkuyorsanız, evlenmeyin." demiş rahmetli anton çehov.
  4. hayatta evlenmeden yalnızlığının bitmeyeceğini düşünen ve çocuk olmaktan çıkmak üzere gereken düşünce yapısının ancak evlilik gibi amacıyla bağlantısı olmayan bir kurum yardımıyla gerçekleşeceğini düşünen insanın içinde olduğu durum,saçmalık.
  5. hassi*tir dediğim önerme. evlenince noluyo lan sanki robota bağlıyosun. işe git eve gel fatura öde tv izle yat...
    hayata başlamak istiyorsan önce elbisenden kurtul, zincirleri kır, tanrıya,seroklara veya mavi gözlü adamlara tapmayı bırak. işte o zaman hayata başlarsın,işte o zaman gerçekten yaşarsın.
    ats2
  6. yeni memur insanların yapmadan duramadığı şey.. ve çok yaygın.. hayır bi de direkt evliliğe geçiş sürecinin olması garip.. gözlemime göre evlenmek istemeleri için temel şeyleri( isim yaş meslek) bilmek yetiyor..
    neye yetişmeye çalışıyorsunuz?
  7. memurların ısrarındaki temel sebeplerin eş durumu tayini ve seks olduğunu düşündüğüm eylem, ana karnından çıkış, agulama.

    her bebek biraz maldır. bu eylemciler de öyle bana kalırsa.
  8. hayata baslamak kavramini ev, araba, dugun taksidi odemek olarak dusunen asalaklarin dusunce anlayisi. evlenene kadar yasamiyor muydunuz hayatinizi?
  9. evlenmeyi dusunmedigim icin hayatima sperm olarak devam etmeme sebep olan muthis tespit.

    yımırtaaa nirdesin, sensiz yapamıyom..
  10. evlenmeden toplumda bir yer edinimediginden normaldir.