1. nokta atışı yapmıştır.
  2. isteyerekse sorun yok da bi gaza gelip yaptiysa sonradan seveceklerine haksizlik olur.
  3. bazen başka birini bulamayacağı düşüncesindendir.
    örneğine az rastlanır.
  4. boşanma ile sonuçlanması kuvvetle muhtemeldir
  5. @1 nokta atışı yaptım.
    @2 isteyerek tabi ki.
    @3 üstüme falan kaldığı yok.
    @4 başka seçenekler pek fazlaydı. ben seçimimi yapmıştım.
    @5 ağzını hayra aç!
    yalan
  6. normalde kendileri ile ilgili elli tane goygoy çevirirdim ama bu akşam fazla romantik olmamdan ötürü kıskandığım insandır.

    böyle derinden ve böyle emin ve böyle güçlü birini sevebilen ve şu zamanda bunu sürdürebilen insana helal olsundur. aslandır ve hatta kaplandır. sana puanım dokuz kanka!

    not: ilk sevgilisini 30 yaşında bulmadığını farz ediyorum.
  7. olmak istediğim insandır.
  8. recep tayyip erdoğandır.
  9. duraklama devri hayatını anlatır. bana göre patetik bir durum. saçma yani. hiç mi değişmediniz ya da ilk sevgilinizi 25 yaşında mı buldunuz? ilk sevgili, ilk aşk 8 10 yaşlarında bulunur. o yıllardan itibaren aynı kişiyi sevmek normal olamaz. psikolojik, fizyolojik, kültürel her türlü değişimi atlayıp da yapılabilecek bir evlilik. filmlerden, romanlardan etkilenip ilişki kurmaya özenmemeli insanlar. çok romantik gelebilir ama öyle değil. basit ayrıca. o yıllarda sevdiğim insanı gülerek hatırlarım. anıdır o fazlası değil. delilik bence o yıllardaki insanla tekrar ilişki kurmak.
    sezgi