1. youreads youserları için bir istek bir dilek içerikli bir başlık olacak. yakın, sevdiğim bir arkadaşım için bu başlığı açıyorum affınıza sığınarak, bakarsın sosyal deney haline gelir ve sosyal medyanın gücünü test etmiş de oluruz bu sayede.

    herkes için çok farklı şeylerin önemi vardır, insanların değerlerine saygı göstermeli sanırım. bu kadar giriş yeterli, zurnanın zırt dediği yere geliyorum.

    !---- spoiler ----!

    lütfen paylaşin belki yardımcı olacak birileri çıkar.

    09.03.2016 çarşamba gecesi saat 23:00 civarı gittiğim kadıköy dorock xl bar'da wc'ye gidip geldikten sonra grup olarak oturduğumuz masada sandalyenin üzerine bıraktığım kabanım yanlışlıkla veya kasıtlı olarak birileri tarafından alınmıştır.

    kabanımın markası fabrika. içinde 1 tane 9000 mah samsung power bank + 1 iphone 5 şarj kablosu, kol tarafında içine katlanmış bordo atkı ve en önemlisi de 1997 model ford escort aracıma ait ruhsat vardı. ruhsatın yenilenmesi çok sancılı bir işlem. aracın tekrar ?? trafik sigortasının ödenmesi gerekiyor ve tekrar ?? muayene yaptırmak gerekiyor. araçta bazı masraflar var ve bu şekilde muayene edilmesi için yaptırılması gerekiyor. anlayacağınız bu kabanı alan kişi beni yaklaşık 2000 tl zarara soktu.

    ben mekan sahipleri ile araştırmaya devam ediyorum. şayet bir arkadaşınızda böyle bir kaban görürseniz (yani eskiden kullanmıyordur ama yeni kullanmaya başlar, veya kabanı alır satar..vs) lütfen bana haber verin.

    ben yine kabanın bir arkadaşın kafası güzelken alıp dışarı çıkmış olabileceği ihtimaline kafa yormak istiyorum çünkü mekanda unutulan montlar var ama benimki değil. yine kafası güzeldir gaza gelir, aaa güzelmiş lan bu falan diyip alır ama geri getirirse (dorock xl'a birakabilir banu koçak'in haberi var) kızmayacağım, polise gidip şikayetimi de geri alacağım. ciddiyim.. kaban benim çok sevdiğim bir insanın bana hediyesiydi, atkı da öyle. ruhsat zaten apayrı bir baş belası. arabayı kullanamıyorum.

    birinin evinde mont falan vardır sarhoşken almıştır, lan bu mont kimin falan derse diye fotoğrafları paylaşıyorum. geri getirirseniz sevinirim. bir hatadır olur insanlık halidir der geçeriz.

    polise gidip şikayetçi olmuşluğum blöf falan değildir. şayet çalınmış ve bir şekilde kendi çabalarımla bulursam avukat falan tutar cezası neyse ödetmek için şikayetçi olacağımı da beyan ederim. lütfen birbirimizi uğraştırmayalım, yanlışlıkla alınmıştır diye düşünüyorum ben yine de.

    etraftaki esnafın dorock xl giriş ve çıkışında bulunan kameralarını izlemek için de tanıdığınız var ise yardım rica edeceğim. malum polis bunu araştırmayacak ama ben bir şekilde tespit edersem yardımcı olacaklarını söylediler. kaban bulunamasa bile alakasız birinde ford escort araca ait kırmızı kaplı (açık kırmızı renkte plastik kap) ruhsat görür duyarsanız lütfen benimle iletişime geçiniz. şayet gizli iletişim kurmak isterseniz e-mailim : kyorhan@gmail.com

    bulana veya bulmama yardimci olana 200 tl ile teşekkür edeceğim. lütfen yardimci olmak adina kendi sayfanizda da paylaşin. çok teşekkürler.
    !---- spoiler ----!

    https://www.facebook.com/kyorhan/posts/10153420187356863?notif_t=like

    ayrıca twitterda ; #kağanınmontescortu hastagi ile bakarsın çok farklı mecralarda kişilere ulaşabiliriz.

    son 1 isteğim daha var ; ekşi ve itü'de (ve/veya farklı sözlüklerde) hesabı olan arkadaşlar konu başlığı açıp yardımcı olursa çok seviniriz.

    duyarlı youser'lara sevgiler.