1. muhtemelen ispanya-madrid'te geçiyor olay. bugün maç var malum. oradakiler de deplasmana gelmiş psv taraftarları. ve bence buna insanlık ayıbı demek bile çok hafif kalıyor.
  2. işte medeniyet, işte özgürlük. nietzschenin üst insanlarını görüyoruz ahlakı yıkıp yerine çok derin felsefeler inşa etmişler sadece ben anlayamıyorum.
    bir de üstüne şınav çektirme çıkmış. ah orada olacaktım ki.
  3. hepimize ders olsun. devletsiz kalmak böyle bir şey işte.
  4. kadına şiddet, tecavüz,ırkçılık vb. her gün yenisi ekleniyor. ne lanet hastalıkmış insan olmak. kimisi çoçuğu yerden yere çarpar, ötekisi kuş besler gibi fındık fıstık atar.
  5. yaşanılan ayıbı devletsiz kalmak ile özdeşleşteren yazarların olduğunu gösteren başlık. devletin bir ferdi olarak da aşağılanabilir, öldürülebilirsin. üstelik devlet tarafından.

    tanım; avrupa'da yükselen ırkçılık, göçmen sorunu ile beraber rahatlıkla analiz edilebilen insanlık ayıbı. ek olarak psv taraftarının da ilk vukuatı değil.

    örnek
  6. 'medeniyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?
  7. başta inanmadığım sonrasında ise içimin burkulduğu ayıptır.arıdından düşündüm ki lan sen neden utanıyorsun, çingene yada suriyeli mülteci farketmez aynı koşullarda yaşıyor olan,3.000.000 kişiye şu anda bir şekilde ödediğin verginle doğrudan yardım ediliyor.tipik bir avrupalı olsaydım vergimin bu mültecilerin hangi masrafları için ne kadarı harcandığını sorgulardım ama sanırım tipik bir türk olduğumdan mütevellit allah yardım etsin inşallah huzura kavuşurlar dedim.en son ise ulan ne komik bu gevşek, sosyopat, narsist zihniyet bizi avrupa birliğine almıyo dedim yaftaladım onları rahatladım.biz böyle bir oluşuma dahil olamayız ki arkadaşım biz bunu yapamayız, adamlar haklı lan almasınar bizi.arada dağlar kadar kültür farkı var ve sevgili üniversite 2. sınıf öğrencisi arkadaşım erasmus programı ile kültür köprüsü oluşturulmuyor sadece içip sevişip hoplayıp zıplayıp geliyoruz onlar da taksimdeki barlarda aynı şeyleri yapıyorlar. zaten şahsi görüşüm hiçbir zaman birlik olamamış avrupa birliğine çizme şeklindeki italya ritmik bir şekilde çıkıp girmeli.
    lvssr
  8. utancımdan zar zor izlediğim video.
    insanlık bugüne dek ölmediyse bile bugün kesin öldü.
  9. kitle psikolojisinin insanları ne kadar alçaltabileceğinin bir kanıtıdır bu.
  10. yazmayayım yazmayayım diyorum ama iç ses ısrarlı. ben o* çocuğuyum demenin yollarını anlatan video.
    ozumm