1. yargıtay ve danıştay başkanlarıyla rize'de çay topladığı için eleştirilen cumhurbaşkanı erdoğan'ın kendisini savunduğu cümle.

    !---- spoiler ----!

    halkının %52 oyunu alarak seçilmiş bir cumhurbaşkanıyım. yargı organının da cumhurbaşkanıyım, yürütmenin de cumhurbaşkanıyım, yasama organının da cumhurbaşkanıyım. tayyip erdoğan’a birisi selam verse niye selam verdin diye soracaklar. bunlar boşuna yoruluyorlar. bunlara alışmaladılar bugüne kadar ama alışacaklar. daha çok böyle devletin milletle kaynaştığı şeyleri görecekler.

    !---- spoiler ----!
  2. zaten fiilen söylemese de bütün milletin farkında olduğu , absürt , rezil bir olayın ifadesidir.

    şaşırdık mı ? hayır. bir gün de geçmiyor ki ülkemde saçma bir olayın olmadığı...
  3. yargının yasamanın ve yürütmenin birbirinden bağımsız olduğunu ve kendisinin yargıyla ilişkisinin olmadığını farkında olmayan zatın söylemi.

    sen hakimin cumhurbaşkanı olabilirsin ama yargı bağımsızdır!
  4. sen sadece türkiye' nin değil dünyanın da cumhurbaşkanısın. hatta evrenin de cumhurbaşkanısın. hatta son peygambersin. hatta tanrısın.

    en kıymetli yerimin cumhurbaşkanı. (tabiki de kalbimin) çok yaşa.
    ozumm
  5. yargının da cumhurbaşkanıyım ne demektir yaa adı üstünde cumhur ameka yargının başkanı olsa adı yargıbaşkanı, hukuk genel müdürü falan olurdu ama şükür ki yok. lan?
    dude
  6. yeni türkiye'nin başkanı.

    evet halkı yavaş yavaş bu duruma ısıtıyor, bir süre sonra ben size demiştim zaten diyecek hatta. ileriki konuşmalarını merakla bekliyorum. hayır halkın seçmiş olması kendisini tanrı ilan etmesine mi zemin hazırlıyor anlayamadım. yalnız halkın seçtiği başbakanı paşa paşa göndermesini meziyet bildi. kimsenin de gıkı çıkmadı.

    uyu ey yüzde elli iki!