-
shingeki no kyojin -attack on titan-
ana karakterin ağlak bir velet olmasını bir kenara bırakırsak, oldukça sağlam animedir. 8-10 metrelik dev titanların insanları yok edip, 4 duvar arasında yaşamaya mahkum bırakmasını anlatıyor. iş yapar dediğiniz karakterlerin titanlar tarafından çatır çutur yenip, ikiye ayrılmasıyla game of thronesa göz kırpan ve +18 bir anime. izleyecekseniz animedeki kimseye bağlanmayın ;p
angel beats
öldükten sonra araf gibi bir yerde kalmış bir grup liseli gencin 13 bölümlük macerası. ortalarda biraz sıksa da çok sağlam bir sonu var. bu nedenle izlemeye değer bence. kısa zaten.
naruto&naruto shippuden
özetin özeti, byakugan güzeli hinatanın narutoyu, narutonun saskeeeeyi, sakuranın yine saskeeeeeyi, saskeeeenin de ne kadar it kopuk varsa kovaladığı ve bu sırada dünyanın yok olma eşiğine geldiği bir anime. kötü bir ruh haliyle izlendiğinde daha da dibe çeken, narutonun yalnızlığının, mutsuzluğunun, kendisini kanıtlama istediğinin sizi de sardığı eşsiz bir anime.
kuroko no basket.
kafa dağıtmak için birebir, basketbol animesi. koçum benim'e benzeyen bir anime. diğer okullar arasında mucize beşli diye anılan bir basketbol takımı üst üste şampiyon olduktan sonra, bu takımın pek bahsi geçmeyen ama maçlarda kritik rol oynayan kuroko isimli 6. oyuncusu takımdan ayrılıp farklı bir yere geçiyor. çevresine toplanan adamlarla sıfırdan bu mucize takımı yenmek için çabalıyorlar. hikaye ahım şahım değil ama, oldukça rahatlatıcı ve yormayan bir anime olduğu için seviyorum bunu da. -
one piece. -
1-naruto
2-one piece
3-code geass
4-death note
5-nana
6-ouran koko host club
7-elfen lied
8-history's strongest disciple kenichi
9-rurouni kenshin
10-steins gate -
tabii ki samurai champloo. . -
paralel evren ve zaman kavramina meraklilar icin : steins;gate
uzun soluklu bir korsan macerasi icin : one piece
akil oyunlari ve gerilim icin : death note,code geass
komedi arayanlar icin : great teacher onizuka
her anı dolu olan uzun soluklu bir basyapit için : hunterxhunter 2011
not : hem sevdiğim hem de tavsiye ettigim animelerdir. -
shingeki no kyojin
pokemon
death note
monster
tokyo ghoul
darker than black
elfen lied
chibi wampire karin -
one piece
pandora hearts
death note
berserk -
bır kısmı:
-aksiyon/macera
cowboy bebop
jojo's bizarre adventure
sailor moon
samurai flamenco
the rolling*girls
-bilim kurgu
akira (film)
ghost in the shell (film)
ghost in the shell 2: innocence (film)
mobile police patlabor (ova serisi + tv serisi)
psycho-pass
space battleship yamato 2199
suisei no gargantia
-dram
hyouge mono
jin-roh: the wolf brigade (film)
legend of the galactic heroes
peace maker kurogane
puella magi madoka magica
rurouni kenshin: trust & betrayal
sword of the stranger (film)
yahari ore no seishun love comedy wa machigatteiru
-gerilim/gizem
boku dake inai machi
monster
mouryou no hako
sakurako-san no ashimoto ni wa shitai ga umatteiru
senkou no night raid
-komedi
astro fighter sunred
barakamon
cromartie high school
danshi koukousei no nichijou
gekkan shoujo nozaki-kun
hoozuki no reitetsu
jinrui wa suitai shimashita
joshiraku
kono subarashii sekai ni shukufuku wo!
nichijou
sabagebu!
sekai seifuku: bouryaku no zvezda
-korku
kagewani
yami shibai
-psikolojik
akagi
boogiepop phantom
kaiji
serial experiments lain
-slice of life
aria
-spor/oyun
chihayafuru
initial d
legendary gambler tetsuya
one outs
yawara! -
(bkz: death note)
(bkz: full metal alchemist)
(bkz: hellsing) -
(bkz: code geass) bugüne kadar izlediğim animeler arasında en iyi finale sahiptir.
(bkz: hagane no renkinjutsushi) bu da izlediğim en iyi animedir. kah göz doldurur kah kahkaha attırır. heyecan vericidir de aynı zamanda.