barbaros şansal - youreads



  1. sınır dışı edilme meselesinde söylediklerini dinledim. yarısı doğru yarısı yanlış. sanırım alkol de almıştı onun da etkisi var.
    linç edilmek istenmiş saldırmışlar bu ise yanlış. varsa suçu kanun önünde hesap verir kimsenin haddine değil bunun hesabını sormak.

    gelelim söylediklerine;
    ''tabi tabi davası olmaz 2017'de hepinize g...i. bana sefaletin adını yazabilir misin abidin. bu kadar gazeteci tutukluyken, bu kadar çocuk taciz, tecavüz görürken, bu kadar yolsuzluk, rüşvet almış başını giderken, bağnazlar sokakta size pislik dağıtırken sizler hala yeni yıl mı kutluyorsunuz. ben bardaki, evdeki içkileri hepsini içicem. size bir damla bile vermeyeceğim. bütün dolarlarımı isviçre'ye geçiricem. bir kuruş peni bile vermeyeceğim. ben kıbrıs'tayım. kuzey kıbrıs yeni yıla girdi. birazdan nikosa'ya gidicem. bir de orada kutlayacağım. öpmedim bile sizi. bu kadar pisliğin, rezaletin içinde kutlamaya devam edin. b... boğul türkiye"

    *burada şu dedikleri çok yanlış; ''b.... boğul türkiye ve 2017 hepinize girdi tabi tabi davası olmaz ( burada s..... gö... davası olmaz lafına gönderme yapıyor)

    ulan bu ülke bizim bokumuzla da bizim iyisiyle de kötüsüyle de bizim. başka memleket yok! o yüzden bu hadsiz çıkışı yakıştırmadım. diğer sözleri de yanlış ve yersiz haddini aşmışsın. bir yurtsever olarak bu çıkışa medenice karşı çıkarım ama saldırmaya zarar vermeye gerek yok.

    **bu söylediklerinde ise haklı; ''bu kadar gazeteci tutukluyken, bu kadar çocuk taciz, tecavüz görürken, bu kadar yolsuzluk, rüşvet almış başını giderken, bağnazlar sokakta size pislik dağıtırken sizler hala yeni yıl mı kutluyorsunuz.''

    en çok gazetecini tutuklu olduğu, en çok çocuk gelinin ve çocuk istismarının yaşandığı yolsuzluk ve hırsızlığın her geçen gün arttığı ülkeler sıralamasında ilk 3'ü elden bırakmıyoruz o yüzden bu kısımda haklı.

    ***bu kısımlarda ise boş konuşmuş zararı yok ama işe de yaramaz; ''bana sefaletin adını yazabilir misin abidin. ben bardaki, evdeki içkileri hepsini içicem. size bir damla bile vermeyeceğim. bütün dolarlarımı isviçre'ye geçiricem. bir kuruş peni bile vermeyeceğim. ben kıbrıs'tayım. kuzey kıbrıs yeni yıla girdi. birazdan nikosa'ya gidicem. bir de orada kutlayacağım. öpmedim bile sizi.''


    işte olay bu açıklamalar bunlar. işin garip yanı ne derseniz bu adamı bu kadar ciddiye alıp böyle çıldıranların olması. tamam adamı bir kaç kere dinledim zeki bilgi birikimi var ama değmez inan ki değmez.
    dediğim gibi linç kültürüne karşıyım ama memleketime de hakaret etmesine susamam. tepkimi ise medenice veririm barbarca değil. süreç ne getirecek izleyelim görelim.
  2. sevk edildiği mahkeme tarafından "halkı kin ve düşmanlığa tahrik veya aşağılama" suçundan tutuklanmıştır.
  3. tahliye edilmiştir. zaten anlamsız bir şekilde tutuklu bulunuyordu hak yerini bulmuş.