darkest dungeon - youreads

  1. 0-25 arasi heal atabilen occultist'in 3 el ust uste 0 heal atmasi. evet sifir.
    %99 vurma olasiligi olan karakterin iskalamasi.
    %60 kritik vurus olasiliklarinini asla tetiklenmemesi.
    boss fight'ta yanlis bir hareket yaptiginiz icin tum partinizin tek yemesi.
    olen karakterlerin sonsuza kadar gitmesi.
    mesale almayi unuttugunuz icin stresten deliren karakterler.
    yolda zink diye karsinizda beliren boss'lar.
    kleptomanik manyak parti uyelerinizin loot'unuzu araklamasi.
    meraklilik sikintisi olan parti uyesinin lanetli parsomenleri okuyup lanetlenmesi.
    umutsuzluktan healer'in heal'ini kabul etmeyen parti uyeleri.
    kafasina gore is yapan irrasyonel uyeler.

    hepsi bu oyunda. iyi yani da su ki; eger oyunu yeterince biliyorsaniz bunlarin hicbiriyle karsilasmamak. o yuzden eskilerin su sozunu de not duzelim: "git gud casul"
  2. bu oyunla ilgili büyük bir dizayn hatası vardı ilk çıktığı zamanlarda. tam hatırlamıyorum ama sanırım şöyle idi.

    eğer askerlerinize sahip çıkamazsanız mevcut askerleri düzgün hale getirene kadar grind etmeniz gerekiyordu. hem oyunu sıkıcı kılan bir unsurdu hem de yeterince vakit harcadığınız sürece oyunu ne kadar kötü oynarsanız oynayın kazanabiliyordunuz.

    not: tam tersi kazanmanız imkansızlaşıyor da olabilir.