1. ceylanın, domuzun bile kalabalıktan korkmadığı ve yanınızdan geçerken görebileceğiniz muhteşem yer.
  2. munzur nehrinin kenarına kamp kurduk. sabahları buz gibi suya giriyoruz lakin çabuk derinleşiyor nehir, dikkat etmekte fayda var. şehir merkezine yakın ücretli kamp alanları da var, ovacık yoluna doğru ücretsiz alanlar da var. tavsiyem eğer ovacık yolu üzerinde ki alanlara kuracaksanız, insanlara, başka çadırlara yakın bir yer olsun yabani hayvanlara karşı. ücretli alanlar da 20 liradan başlıyor ama bir kac gece kalacaksaniz pazarlik yapın. biz öğle ve akşam biralarımızı ya kamp alanında otururken ya da şehir merkezinde yürürken içiyoruz ve bir sıkıntı yaşamıyoruz. şimdilik bu kadar.
  3. bir kaç gün kamp yaptım ve hayatımda bu kadar özlediğim bir yer olmadı. nehrin kenarında bir şeyler içip etraftan insanlarla muhabbet etmek aslında çok eşsiz bir olay değil farkındayım ama mekandan mı, bir arada olduğum insandan/insanlardan mı bilmiyorum, çok az şeyde bu kadar rahatlayabileceğim bir deneyim yaşadım. burnumda tütüyor.
  4. başlık seyahat kategorisine girdiği için sol frame'de önünde uçak simgesi olan yerleşim birimi. travmatik....