erkek arkadaşı olan bir kadın neden başka bir erkekle görüşür - youreads



  1. başlığın yanlış anlaşılmaması için şöyle açayım:
    şimdi bende de çok oluyor ve oldu da.
    hiç alakam olmadığı halde biriyle tanışıyorum.
    sonra bir şekilde muhabbet ediyoruz vs
    daha sonra baya baya yakınlaşınca erkek arkadaşı olduğunu öğreniyorum.
    hayır ben mi abazayım da yanlış anlıyorum bilmiyorum ama baya böyle işte şöyle iyisin, böyle yakışıklısın, ayy olur mu canım falan filan derken bu muhabbetten sonra pat diye erkek arkadaşı olduğı ortaya çıkıyor.
    bu kızı yanlış anlamam benim suçum mu yoksa o mu yanlış anlaşılmak için hareket ediyor.
    ayrıca ben ilişki uzmanı mıyım amk bana sorup duruyorlar napayım diye.
    ne bileyim ulan ben, ne bileyim!
  2. sosyaldir ulan sosyaldir. insandır en başta. iletişim kurması değil bu düşünceye sahip bireylerle iletişim kurması hatadır. fakat lanet olsun işte alnınızda yazmıyor "dikkat ben abazayım" diye. yoksa sana yakışıklısın diyen kız inan göte de göt diyordur. sana yürüdüğünden değil yani sakin ol.

    ne biçim başlık lan bu. nidin bışkı bir irkikli girişir? çünkü eşşek... evet.
    allah belanızı versin inşaalah. erkekmiş. papucumun erkeği
    parov