1. tıp okurken size pek tarih anlatmıyorlar deyip geçecektim ama yakın tarihi de mi bilmez bir insan. (bkz: hocalı katliamı) .
  2. freudyen açıdan değerlendirirsek her kitleye nefret edilecek bir nesne gerekir. kitlelerin mayası budur. kitle oluşumunun bir gerekliliği de kitlenin yararına bireysel saldırganlığın bastırılmasıdır. bastırılmış bu saldırganlık, çeşitli özdeşimler ile, dış bir nesneye yansıtılır. genelde farklı olan yakın bir nesne seçilir. örneğin türkler ermenilerden nefret eder. adanalılar mersinlilerden, adananın ilçesi olan kozanlılar, en yakın osmaniye ilkesi olan kadirliden nefret eder. bir de şu var
    (bkz: küçük farklar narsizmi)
  3. atası ihanet etmiş torunları da yalanlarla büyümüş,nefret belki ağır bir kelime ama genelinin sevmeme sebebi budur.
    eale
  4. ermenilerle ilgili bir sıkıntımız yok, biz onun bunun çocuklarini sevmiyoruz.
  5. gevşeklik
    tarih bilmeme
    atalarının kemiklerini sizlatmak
    gevşeklik demiş mıydım?
    ah tabi
    baş sırada
    cehalet.!
  6. bu güne kadar ermenileri sevmeyen hiçbir türk görmedim. ermenilerden nefret eden kişi zaten türk değildir.
    raj
  7. altı yüz yıl kadar birlikte yaşadıktan sonra birinci dünya savaşında evlerine çarpı işareti koyup sonrasında mallarını yağmalayıp doğuya sürdükleri ermenilerden nefret eden insanların nedeni.

    ermeniler türklerden nefret ediyor mu? benim gözlemlerime göre ediyor. bir yıl ermenistanda kaldım. kardeşçe yaşarken bize neden saldırdılar dediklerini çok duydum ancak afedersiniz türk dediklerini görmedim.