1. senelerdir akçayda düzenlenen festivalin bu sene düzenlenecek hali. biletlerin ön satışı 120 liradan açılmış. belli ki organizatör abiler ilgimizi yanlış anlamış. gerçek zamanlı fiyatı ne olacak 150 mi, komik. ayrıcaaa senelerdir yabancı grup getimemeleri gibi özellikleri varken belliki geçen sene yaşanan boklulardanolacak ki yönelmişler bu işe bu güzide güzellik yok olmasında...
  2. kacak girmek zor olsada imkansiz degil guzel bir festival tuvalet sayilarinin artmasi gerek festivale girerken ve cikarken ki halimiz adeta before after ornegi ..
    bende bir akcayli olarak merak ettikleriniz cevaplamaya hazirim
    belit
  3. hayatımın en komik anlarını geçirdiğim festivaldir.anlatacak çok anım var onun hakkında.

    geçen sene 6 sap olarak gitmiştik.hepimiz de erkeğiz.dedik ki abi ne gerek var farklı çadırlara büyük bir çadır alırız ortak.abi gittik zeytinli kamp alanına giricez öncelikle o sıra aboov çekilmez ama olsun mutlusun sabırsız bir bekleyiş var.insanlar musluklara abanıyor yandaki evlerden bize su sıkıyorlar falan filan.göt göte bu arada tahmin etmişsinizdir.harbi göt göte.gerçek anlamıyla yani.

    giriyorsunuz sahile.elinizde çadırlar.güvenlik gerçekten aşırı derecede sinir bozucu oluyor.ilk günden olmasa da 2-3. günlerde eminim ki siz de fark edeceksiniz.

    girdiniz ya sahile.bir karmaşa hakim.kimse naapcağını bilmiyor yürüyorsunuz böyle çadır alanına doğru.abi benden size tavsiye hemen kurmayın ya çadırı.bekleyin biraz.bakın bakalım millet ne yapıyor.gerek yok yani önceden şaapmaya.büfe mi kafeterya mı artık ne deniyorsa ordaki şeye gidip kurulun bi güzel.sonra yavaş yavaş stafflar ortama çekidüzen vermeye başlıyor.***bütün çadırlar sıra halinde kurulur.kapının bakacağı yön kuracağınız satıra göre oluyor***

    neyse kuruyonuz çadırı.sonra abi naapsak ya olayı oluyor.bakın şimdi.(nerden anlatmaya devam etsem bilemedim)

    olum bak hijyenikseniz sıçtınız şimdiden söyleyim.duş yok.tuvalet yok.yani var ama 20bin kişi 50 tane umumiye sıçıyor.duş da var ama 20bin kişi 2 kafa hortuma giriyor.yani böyle var.haberiniz olsun.önleminizi alın.

    uyku yoooook.haram size uyku.gece 3te biten eğlencelerden sonra rahat bir uyku hayaliyle girdiğiniz çadırınız size kabus olacak. sabahın 7sinde kafanıza kafanıza vuran güneş mi dersin, nemden dolayı hamam gibi olan çadır mı dersin abooov.

    şöyle deyim.içerde üstümüz çıplak uyuyorduk.7de çadırın o iğrenç sıcak ve ıslak yüzeyinin sırtıma çarpmasıyla uyanıyordum. herkes bi uyanıyordu. konserler 4'te başlıyor (amatörler).
    ne yapacaksınız o kadar saat ?

    biz çözümü yörsan'da bulduk aga.sabah 7de uyanıyorduk.atlıyorduk taksiye bizi bir yere götürüyordu böyle merkez gibi bir yer.susurluktu adı sanırım.ordan biraz yürüyünce yörsan var hemen deniz kenarı.kuruluyorduk abi bir masaya. supangle alıyordu 2-3 kişi ayıp olmasın diye.sonra 5 kişi birden gömüyorduk kafayı 1 kişi masada kalıyor telefonla oyalanıyordu her zaman. uyuyorduk bildiğiniz. 1-2 saat civarı kesikli bir uyku ayakta tutmaya yetiyordu en azından. sonra yörsanda güzel bi yemek yiyorduk.sonra atıyorduk kendimizi dışarı. nerde ne var bilmiyoruz tabi. eğlencesi orda ama bilirsiniz.

    sokakta dans etmeler mi dersiniz takla atmalar mı dersiniz denize kıyafetle atlamalar mı dersiniz... bitmez bu örneklerin sonu.

    bu anlattıklarım farketmişsinizdir ki zeytinli rock fest'in dışında yaptıklarımızdı. ona gelecek olursak:

    konser alanı şahane konserler , ordaki enerji şahane.herkes arkadaşmış gibi. herkes daha önceden tanışıyormuş gibi orda. sahilde çalınan gitarlar , yavaş yavaş büyüyen grup.

    4 te konserler başlıyor bir ana sahne bir de keşif sahnesi olmak üzere.ana sahnede bildiğiniz ünlüler sanatçılar çıkıyor söylüyor.keşif sahnesinde ise adından da anlaşılacağı üzere keşfedilmemiş gruplar çıkıyor.(orayı da es geçmeyin derim. the family zeytinli rock fest 2016'da keşif sahnesinde sizlerle) konser kalitesi saat ilerledikçe artıyor. bira , sigara ordan temin edilebiliyor. tuborg carlsberg redbull standları açılmış gidip alıyorsunuz rahatlıkla.

    olay yörsan abi.yörsan. onlara çok şey borçluyuz. iyi ki varsın yörsan.

    kafanıza takılan bir şey olursa pm atabilirsiniz bana.seve seve yardımcı olurum.bu arada açık bir dille samimi bir şekilde anlattım umarım sorun etmezsiniz.

    biraz fazla mı uzun mu oldu ya bu entry :/
  4. grupları açıklayın da ben de biletimi alayım.buradan festival komitesine sesleniyorum.alooo
  5. bugün festival için çok özel ve değerli birinden davet aldım ama maalesef gidemiyorum. üzgünüm üzgün üzgünüz.....
  6. festivalin akıbeti konusunda hala çok kesin bir bilgiye ulaşamadım. sanırım belediye başkanı erteletmek/iptal etmek istemiş fakat etkinlik her şeye rağmen aynı tarihlerde gerçekleşecek gibi.

    velhasıl gerçekleşmesinde bir sorun olmazsa kesinlikle orada kamp yapacağım etkinliktir. gelecek olanlar olursa kızıllandırın youser'lar.
  7. uygun fiyata kombine+kamp bileti satabilirim.
  8. bu ulke insaniyla hic bir sey yapilmamasi gerektigini kanitlayan festivaldir. siraya kaynamanin, insanlarin hakkinin bu kadar yuzsuzce, utanmadan yenmesinin ve bunun kendini ulkenin ileri, aydin goren kesminin, universiteli gencligin tarafindan yapilmasi ise isin cok ironik bir tarafi. her gun burada comar lafini agzindan dusurmuyor bu insanlar en cok ona sasiriyorum. daha buyuk bir "comar" surusu gormemistim bugune kadar. hergun asagiladiklari insanlardan cok daha beter bir genclik var suan zeytinli'de.