1. bir isim youser. sert bir mizaca sahip olduğunu düşünüyorum.
  2. youreads gibi bir oluşumda bulunmaktan çok mutlu ve süresiz olarak banlanana kadar kalacak birisi. çok bozmazsa tabii. o zaman behlül kaçar.
  3. kamilkvnc acaba gerçek ismi mi diye merak ettiğim yazar
    bulut
  4. ailecek takipteyiz, kamil askere gidecek. bak bu kesin işte adam askere gidecek, youreads açıldığından beri askere gidecek, her üç yorumda bir askere gideceğini söylüyor. hatta siteye gelip yazdığı ilk yorumu da hatırlıyorum, kitabı okumamış ama yanına alıp askere götürecekmiş. hmm demek ki yakın bi tarihte askere gidecek demiştim. sonra bunun arkası kesilmedi. bu sabah düşündüm de askere gideceğini herkese duyurmak gibi bir misyonu var bence. o yüzden destek olmak istedim.

    "kamil askere gidecek, birkaç gün kaldı"

    dost meclisinde de gündem oldu bu iş. geçen gün bi moderatör, hah! kamil askere gidecekmiş, diye bi rahatlama belirtti. nolmuş ? askere gidenler yazamıyor mu, bi sürü insan gördüm ben askerde olup da sözlüklerde yazan.

    bu işin ardı arkası yok arkadaşlar boşuna heveslenmeyin yani. askere gitmeden 6 ay önce başladı, askere gitcem, askerde gittim, askerdeyim, askerden döncem, askerlik yaptım, ben askedeyken...

    daha bunun anıları var, komutanları var, arkadaşları var, bölükteki gerizekalıları, orta yaştaki mühendis abileri, psikopatları ohoo daha 2 yıllık malzeme var. kamili susturamazsınız.

    bi de şu var,

    günaydın kamil, nasılsın, iyi misin? benim de temmuz'da annem gelecek, 20 gün kalacak. bu ne demek biliyor musun? general postası olcam resmen. ben askere gitmiycem ama askerlik bana gelecek. bu konuyu da bi değerlendir bence. tesadüftür ki annem sivas'tan gelecek. sen sivas'a gitcen.(bunu da herkes bilmeli bi sn.)

    "kamil askerliğini sivas'ta yapcak." ama kışa denk gelmedi ^_^

    neyse işe bak ya, askerlik bana gelecek sivas'tan, kamil askere gitcek sivas'a. değiş tokuş gibi ama benimki 20 gün. sivas'ta kardeşim var benim, biraz serseri istersen söylerim arkadaşlarıyla seni dövmeye falan gelebilirler. bu tarz ihtiyaçların olursa çekinme yani(*: :))

    mesela ben askere gitmedim kamil, muaf oldum, nereye yazacağımı da bilemedim buraya yazayım bari. askere gitmedim, gitmiycem öyle denk geldi, bence bu bi kayıp. ordu için değil tabi benim için kayıp yanlış anlama şimdi, yok artık falan. askere gidecek olmanın verdiği hissi bilmiyorum, ancak böyle açık duygulu arkadaşlar sayesinde empati yapabiliyorum. bu taraftan bakınca minnettarım aslında. hissediyorum askere gitme olayını.
    sivas'a gidince ilk iş mis kebap'a uğra. siparişi şöyle ver, "yarım porsiyon köfte, yarım porsiyon döner, pideler yağlı olsun" dünyada yiyebileceğin en iyi köfte ve döner odur. çarşı izninde de kirli ahmet'e git bi de onun köftesini ye tamamsın. hayırlı teskereler.
    abi
  5. hepsini okumadım yine de emeğine sağlık.
    tanım: mayıs'ta askere gidecek yazar. 13 mayıs'ta.

    edit: beğenmeyenler engellesin.
  6. youreads için bir ilk olarak bu kez bir üyemizi askere uğurluyoruz. güle güle gitsin gelsin.

    çarşidan aldim terlik
    zorla olmaz güzellik
    gönül rahat olursa
    çabuk biter askerlik
    one
  7. sağlıcakla gidip sağlıcakla gelsin.

    g-3 tuhaf tüfektir
    gelmez fazla kurcalamaya
    sayılı gün çabuk geçer derler amma
    şafak erken başlar sıkıştırmaya
  8. pek anlaşamadık ama kötü zamanlamaydı herhalde
    tez vakitte su gibi gidip gelmeni dilerim, kazasız belasız umarım. şimdiden hayırlı tezkereler kıvanç.
  9. sanırım askere giden tanımadığım youser. bol bol pkk'lı vurmasını temenni ediyorum. allah kurşuna değdirmesin.
  10. gidince bizi habersiz bırakmasın. bol bol askerlik anısı yazsın. hadi allah'a emanet