1. iki tekerlekli zevk aracı.
    kalbi dışarı çıkarmak için hızlı, tabiatı içe çekmek için yavaş sürmek gerekir.
    onzi
  2. rakibi olan dört tekerli taşıtlara göre şöyle güzel bir farkı vardır:
    bir yere gitmek için arabaya binilir fakat motosiklete binmek için bir yere gidilir.
    bu yüzdendir ki sayaca baktığında binlerce km yapmış olduğun yazar ama geriye dönüp baktığında o kadar da çok yere gitmemiş olduğunu fark edersin çünkü çoğu zaman sadece motora binmek için bir yere gitmişsindir ve o "bir yer"in hiç bir önemi yoktur.
    xama
  3. genellemeler, genellemeler, genellemeler...
    ve de favori övmek...

    ben de otomobil aşığıyım ve otomobile binmek için bir yerlere giderim. en olmadı, çıkartırım bi tepeye, arabanın direksiyon ve torpidosunu da kadraja alarak hoş manzara fotoğrafları çekerim.
    oraya da fotoğraf için değil, maksat araba sürmek olduğu için çıkarım.

    ha bir de dört tekerlekli atv'm var. o tam bir zevk arabası işte. onla da bu dediklerimi yapıyorum. genelleme yaparken dikkat etmek lazım o yüzden, modern dünyanın şehirlerindeki sistem köleleri değil herkes.

    ekleme: üç gün önce izmirde (tam nokta söylemiycem) duran bir otobüsün sağından geçmeye çalışırken bir kadın ve çocuğuna çarpayazan motosikletliye benim hizama geldiğinde tekme atıp devirdiğim doğrudur. şu aracı edebine uygun sürün. trafikte motosiklet nefreti yaratanlar, motosiklete binen trafik canavarlarıdır.
  4. tamamen özgür olduğumu hissettiren tek şey.
  5. sürüşü arabadan kat kat fazla zevkli olan araç.
  6. annem ben ölene kadar alamasın dediği için ne kadar heveslensem de söz verdim bekliyorum. kendisine de dedim kırkı çıkmadan alıcam ama bi tane chopper, alır başımı giderim o durumda da sanırım bir süre herşeyi bırakıp.
    not: annem ölsün gibi bir isteğim ya da beklentim yok kesinlikle severim kendisini gayet, ölmesini de tabi ki istemem ama bu konuyu biraz abarttığı için böyle bir inatlaşma oldu
    wtf
  7. sürmesi arabadan daha vasat olan araç.
    sürenleri genelde trafik konusunda bilinçsiz olurlardı..
  8. küçüklüğümden beri choppercılara çok özenirdim böyle deri ceket, botlar, motor falan okula böyle gitmek gibi bir hayalim vardı.. bizimkileri de başta ikna eder gibi oldum dedim hem arabadan daha ucuz, hem gideceğim mesafeler şehir içi hep zaten.. annem biraz hık mık desede olur demişti, babama söylediğimde de başta hiç sıkıntı yoktu o da bi olumlu bakmışyı yani ama babamın çevresinde motor kullanan çok kişi var profesyonel bunlardan ikisinin kazası yemek soframıza konu olduğundan beri izin vermiyorlar. yine de ben dedim yanii işe başlarsam arabadan önce motor alacağım kendime. (arabayı babama aldırrırım zaten) geçenlerde harley davidson vitrinine yapışmış ağzımdan salyalar akıyordu. kesinlikle bir chopper alacağım kendime ileride.