• izledim
    • izlemek istiyorum
  • youreads puanı (1.83)
delibal - ali bilgin
mimarlık öğrencisi olan ve hobi olarak müzik yapan barış hayatın tadını çıkarmaktan keyif alan birisidir. füsun’u ilk gördüğü anda hayatında hiç bilmediği bir duyguya kapılmıştır. hep teğet geçen aşk bu defa barış’ı yakalamıştır. aşkı ona tattıran bu kız kimdir? ismini bile bilmediği ama aşık olduğu bu kıza bir şekilde ulaşmak ister ve ulaşır da… füsun’u bulmak, ulaşmak tamamdır da; aklında üniversiteyi derece ile bitirip amerika’da master yapmaktan başka şey olmayan füsun’u bir de aşka ikna etmek lazımdır. yakışıklı, akıllı ve içten olan barış, sonunda bunu da başarır. füsun’u kendine aşık eder, evlenirler. her şey masallardaki gibidir. ta ki masal bir gün bozulana kadar.
  1. su an star tvde maruz kaldığım filmdir. mazosist bi insan olduğumdan dibine kadar izleyeceğim. sanki ayrı ayrı filmlerden tüm klişeleri toplamislar bi film yapmışlar.
  2. çöp gibi film çöp
  3. delibal filminde çağatay ulusoy'un canlandırdığı karakterde bipolar bozukluk hastalığı vardı.türk milleti bu hastalığı benimsedi tabi daha çok genç kısım.bu hastalıkta bir bok var sandı baya özendiler.

    geçen gün twitter da bir kızın bio'sunda gördüm bipolar hastası yazmış.yani diyecek bir şey bulamadım.sadece bu değil daha birçok 13-17 yaş arası gençlerde var bu durum.yeni nesil böyle saçma filmler izleyerek olmayan iq seviyelerini iyice düşürüyorlar. (bkz: oksijen israfı)
  4. bipolar bozukluk rahatsızlığı bulunan bir genç arkadaşın aşık olma,evlilik ve devamında yaşadığı psikolojik problemleri anlatan, boş vakitte izlenebilecek olan film.