1. yakam da değil de sol kolumun bilek kısmında imzası var. ben simdi hangi kategoride oluyorum ?

    tanım: aslinda bizleri sinirlendiren şey bu zihniyetin bu açıklamayı yapması değil , devletin en üst kademesinde oturan şahısların kahvehanede konuşulan jargon ile demeçler vermesi. seversiniz sevmezsiniz lakin sizin bir unvanını var ve bu yapacağınız açıklamaların seçtiğiniz dilin daha ağdalı olması gerektiğini dusundurtuyor insana.
  2. ya hocam, gömleğime abdülhamit yazacaktım da abdül yazıyorum gerisi sığmıyor, burnu eteğime kadar iniyor, olmuyor yani, ne desen olmuyor...
    mesut
  3. ya şimdi ayvayı yedik berkecanlar, merveler sosyal medyada che paylaşımı yapmaya başladı. beğendin mi yaptığını yobaz başkan?

    bu adam öldüğünde torunu bile unutacak kalkmış comandante che' ye eşkıya diyor. ya benim gencim ne demek ya foseptik ağızlı.
  4. dün bir caps gördüm che ve çocuklar oyun oynarken, mutlular, güzel yüzlerinde bir gülümseme. altında yazan yazı çok güzeldi.

    "çocuklarınızı devrimcilere emanet edin."

    (bkz: ensar)
  5. onun genci olmadığım için ilgilenmediğim boş açıklama.
  6. basın açıklaması yolu ile serbest çağrışım yapma gibi bir eylemi aklıma getirendir. rüyasında che'yi mi gördü herhalde. hayırdır inşallah.

    -ibrahim abi hayırdır rengin atık
    -sorma ya, rüyamda olan benim gençlerim bana saldırıyordu, üstelik hepsinin yakasında che denen eşkiya vardı.
    -hayır olsun inşallah abi.
  7. hiç şaşırmadığım bir söylem. ne bekliyoruz ki che ya da marcos'a sempati ile mi yakalaşacaktı bu kitle. kendi mangal kültürlerinden olmayanlara tahammül edemiyorlar. tarih, sanat, müzik bir şeyden zevk alamayalım, sadece onları ve yaptıklarını konuşalım. tam olarak bu istedikleri. olay che değil zaten. kendi gericiliklerini herkese aksettirme güdüsü. insanlar farklı liderler, anarşistler hatta evet eşkıyalara sempati besleyebilir. zaten bu gibi insanları okumuş gençler de "senin gençlerin" olmak istemeyecektir. gece gece sinirimi zıplattılar yine.
    sezgi
  8. serkan inci'nin de benzeri bir açıklaması var kelimesi kelimesine aynı olmasa da mealleri aynı olan tahliksiz bir açıklamadır