1. iki açıdan bakılabilir. birincisi fiziki, ikincisi manevi.

    fiziki açıdan;
    kadının kimse ile beraber olmadığını bekaretten anlamak -mümkün değil ama- mümkün diyelim.
    erkeğin kimse ile beraber olmadığı nereden anlaşılacak? yani el değmemiş hatun isteyen zat-ı muhteremin, hatun ellemediğini nerden bilecekler?
    bunu dindar kesim söylüyorsa, hakkaniyet nerede? yok dindar olmayan kesim söylüyorsa hani eşitlik?

    yalnızca erkeklerin boşalım sorunlarını çözmek için mevcut olan ciddi bir sektör var, hatırlatırım!

    geçelim manevi açıya;
    el değmemiş hatunun peşinde olan muhterem, kavun gibi dibine bakıyor. fakat iş erkeğin hesabını kontrole gelince, erkeğin nedense sadece sözleri kontrol ediliyor?
    halbuki erkek, yalanıyla meşhur olan bir canlıyken, bu nasıl bir ironidir? yani kadın niye ıspat etmek zorunda da , erkek söyleyince yetiyor?
    şimdi bana kadının 9, erkeğin 1 nefsi var martavalını okumayın. çünkü tecavüz diye bir katliam çeşidinin mucidi ve öncüsüdür erkek. e hani nefis?
    şimdiye kadar çok nadir ve goygoy olmakla birlikte iki tecavüz vakası bulabilmiştim kadının erkeğe olan. o da izolasyonçokomastik ülkelerinde.

    bunun dışında;
    ikileme dikkat çekmek için şunu söyleyebilirim;
    hemcinslerim olduğu için biliyorum tabii ki bunu. hiç el değmemiş, zerre tecrübesi olmayan kadın isteyip evlenmenin peşinde olanlar, evlenip çoluk çömbeleğe karıştığında, tecrübeli ve sevişmeyi bilen bir hatun bulduklarında neler yaptıkları da hepimizce aşikar değil mi?
    sokakta bilmem ne, mutfakta bilmem ne, yatakta bilmem ne gibi bir kriterin varsa canım benim, o mutfakta bilmem ne olmak için eğitilen, sokakta bilmem ne olmak için eğitilen, yatakta bilmem ne olmak için de eğitilecek. :)

    elinde, sadece bir yere sokmak için bulunan uzvun varken, sen "işi öğrensin" adı altında "milli" olmuyor musun?
    e mübarek, kadının durumunun ne kadar komplike ve ne kadar karmaşık olduğunu anlayamayacak kadar düşük bir anlayışla, nasıl onların eğitilmemesini isteyebilirsin?

    eşitlikse, eşitlik; hakkaniyetse, hakkaniyet.

    ben çok "aman canım biz de yaptık birsürü şeyler, ortaçağda mıyız?" diyen embesilin -nasıl bir gurururu varsa- gururuna yediremeyip en hafif tabirle kadına şiddet uyguladığına şahit oldum.

    nedense hemcinslerim, cehalette, modernlikte filan birbirlerinden ayrılıp birbirlerini bir kaşık suda boğacak derecede düşman görmelerine rağmen; konu erkeklik gururu olunca "bütün erkekler, birleşin!" çağrısı yapıp voltran oluyorlar. *kinin gururu olduğunu savunmak nasıl bir kafa, anlatamıyorum.

    ezcümle; önemli diyenin hali de önemli, önemsiz diyenin hali de önemsiz. tutarlılık büyük meziyet.
  2. bekaret küçük kız çocuklarını enfeksiyondan korumak amaçlı üreme sisteminde bulunan bir zara verilen isimdir. ve evet tuvalet eğitimi alana kadar önemlidir.
    sonrasında ise namus adı altında kadına yüklenen bir şeydir. gereksizdir.

    erkeklerin bakire bir kadın (kadın çünkü kadın cinsiyettir , zarla ilgisi yoktur) isteme sebebi genelde kendinden başka kimse olmasın da ben kıyaslanmayayım derdidir.

    özetle : önemli değildir. sevişin.
  3. seks bu kadar önemli değildir ki, bekaret önemli olsun. türkiye'de insanların en fazla eksikliğini yaşadığı konuların başında geldiği için, ucu sekse değen herşey de tartışma konusu oluyor haliyle. sevişin abi korkmayın, güzel vakit geçirin. evet bazı konular önemlidir insanlar için, mesela güven. insan güven ister çünkü güvensiz bir ortamda rahatsız edici duyguları veya kuşkuları sebebiyle yaşadığı anın kalitesi de beraberinde düşer. ancak, bir gün ölüp, yok olacak bir varlık olarak kendinizi çok da gerekli olmayan sınırlara hapsetmeyin, sevişin...zaten sonunda kafanızda o kadar büyüttüğünüz gibi bir olay olmadığını da göreceksiniz. partnerinizle hem duygusal hem de fiziksel bir climax'e ulaşmayı hedefleyerek güzel vakit geçirin. zaten böyle stres dolu boktan bir gündem içinde boktan hayatlar yaşarken, bir de kendi kendinizi sınırlamayın. bekareti de kafanıza takmayın, aşın böyle şeyleri..
  4. bence önemli diye görüş belirten (bkz: clifford clavin) in kendi kendi ile çeliştiğini gösteren sorudur.

    madem senin için bekaret önemli neden sol elin bakir değil ve neden rekor kıracak derecede iki kusur saat boyunca sol elini örseledin?
  5. önemli değildir arkadaşım, bir kadının namusunu bekaretle ölçen gerizekalılık zekayı da üniversite sınavı ile ölçüyor o minvalde bir şey yani. bak şimdi çocuğum bi goygoyu bırak az buraya bakıver. x kadını kızlığını bozdurmak dışında her haltı yesin yesin sonra sırf bekareti var diye ben çok temizim ayakları, o iş öyle olmuyor işte erkeğin de orospusu var. ha bekaret olayları yok ama erkeğin orospuluğunu tavır davranıştan anlayabiliriz, namusunu namussuzluğunu.. bu da o biçim bir şey işte. kadın belki birini çok sevmiş 3-5 sene birlikte olmuş seks yapmış e sonra ayrılmışlar, bu onu namussuz mu yaptı. eh erkeklerden bahis açmayalım o halde eğer, sizde hormon varsa bizde de var çünkü erkeklerin en büyük savunması hormonlarıdır. sanki kadın makine anasını satayım. neyse efendim önemli olan sevmek, kızlığı erkekliği geç sen cinsel ihtiyacını tatmin için rastgele birisi ile yatıyorsan bu sevdiğin ya da seveceğin insana saygısızlıktır (bence) bu bir tür etik meselesi yani. gerçekten sevdiğiniz, güvendiğiniz ve yeterince bir süre tanımış olduğunuz insanlarla birlikte olun işin özü bu. bazı erkekler evlendiklerinde karılarının önceden blowjoba zorlandığını hayal etmek istemiyorlarsa bazı kadınlar da erkeklerine blowjob yapılmış olmasını hayal etmek istemez. cinsel arzularınızın kölesi olmayın lütfen.
  6. köy yerinde önemlidir. çünkü kız bakire değilse yüksek ihtimal tecavüze uğramıştır ve yine yüksek ihtimal bu aile içinde gerçekleşmiştir. tersinden alınca konuyu bu yüksek ihtimalle kendilerinin yapmış olması durumu kızı aile içinde tecavüzden korumuş oluyor, eve rahat girip çıkanlar kıza elleşmiyor ve nihayet telli duvaklı gelin olunca da bu ailenin şerefi sayılıyor çünkü onca yıl tecavüz etmediler. kızın bakire olarak evlendirilmesi aile efradı içinde bir tane bile kendine sahip olamayan yok demektir, hanede şerefsiz, namussuz, tecavüzcü bir kişi bile yok demektir. daha daha eski zamanda bu aile-kabile 'insan' olma erdemindedir, şerefe layıktır demektir. olay böyle çünkü kızın zaten yaşı küçük, reşit değil, pasif bi konumda.

    zaten eski dönemlerde üniversite okumak yaygın olmadığı için kizlar 16-18 erkekler de 18-20 arası evlendiriliyordu, şimdi de köy yerinde uygulama böyle devam ediyor. o zamana kadar da kız evden pek çıkamıyor, çıksa da konu komşu görmeden bir yere de gidemiyor. kız bakire değilse ve isteyen kişi bu duruma itiraz ediyorsa en şüpheli kişiler ailedekilerdir, amcaoğlu kardeş hatta baba bile olabilir. buradan konu zaten töre cinayetine giriyor. namus meselesinin de kökeni ailedeki erkeklerin kıza tecavüz etmiş olma ihtimalinin suçluluk psikolijisi. yani toplum diyor ki kıza tecavüz ederseniz bu ortaya çıkar ilan edilir onu öldürmek zorunda kalırsınız. bu da dizginliyor tabi oldukça.

    bunun dışında kalan durumlarda yani normal severek ilişki kuran, lise ya da üniversite egitimi alan, birey olma yolunda ilerleyen ve cinsel anlamda aktif dönemlerinde evlenmek yerine kişisel gelişimle uğraşan günümüz insanı için pek bir önemi yoktur. çünkü toplum bu kişilerin eve kapatılıp tecavüz edildiğini düşünmez. aileler de suçluluk duymaz.
    abi