oğuzhan uğur - youreads

  1. ben bu arkadaşı 6-7 yıl kadar önce çıkardığı şarkılardan, katıldığı radyo programlarından falan hatırlıyorum. hakkını yemeyeyim, gayet de eğlenceli parçaları vardı. şimdilerde ''babala tv'' konseptiyle youtube'a el atmış. baya övüldüğünü duyunca bi bakayım dedim, eyvah eyvah. kahvehane muhabbetinden hallice bir şekilde gündemi yorumluyor. hani olur ya sağda solda konuşarak ülkeyi kurtaran dayılar vardır; hah işte oğuzhan uğur da bunların genç versiyonu. tamam eyvallah, babasının paşa olmasından kaynaklı ağır bir kemalist tedrisattan geçmiştir ama bu kadarını da beklemiyordum cidden.

    ''her şeyin arkasında amerika var, herkes bize düşman, nato bizi sikiyor, uykudayız, kullanılıyoruz, tüm senaryoları ingilizler yazıyor amerikalılar oynuyor yahudiler yönetiyor vs.'' bu ne be abi? helal olsun yani bambaşkaymışsın oğuzhan. bunlara ek olarak ''rte vs. abdullah gül'' analizi var ki evlere şenlik. türk siyasi tarihi hakkında az buçuk bilgi sahibiyseniz gülerek izlersiniz o kadar söyleyeyim.

    türkiye'de milliyetçilik her zaman prim yapar. kemalistler, ülkücüler her dönem, muhafazakarlar da dönem dönem (günümüzde olduğu gibi) bundan faydalanırlar. yani şu sıralar türk halkının yüzde 70-80'i milliyetçilik gazına bayılıyor. ''türküz ulan biz, savaşçıyız, var mı ötesi?'' tarzı söylemler herkesin gururunu okşuyor. oğuzhan uğur için prim yapıyor diyemem çünkü adam söylemlerinde gerçekten samimi.

    bi tanımla nokta koymak gerekirse: ''banu avar 2'' olma yolunda hızla ilerleyen şarkıcı.
  2. ''stop making stupid people famous'' arada bir komik anısı oluyor o kadar, onun dışında her konuda söylediği her şey çok boş
  3. her konuda söylediği her şey harbi çok boş.