1. @mesut'un yazısının köşe yazısı, eleştirmenin yazısı da sözlük yorumu olması gerektiren bir anlatım gördüm. burada bir takas olsa sırıtmaz bilakis olması gerekir.
    zeynep aksoy'u şöyle haklı buldum, @abi ile @ruhsuzkozmonot'a çok katılmıyorum kadının yazısında bir haklılık değil de serzenişi şu; evinden uzakta bir yerde oyun izleme değil kültür ve eğlenci anlayışı nerede ise eşyanın tabiatı gereği bu seyri bozarsanız anlamını yitirir üzerinden bir fikirde bulunmuş algısı yarattı bende. ancak atladığı semt değil sahne için bile söylenecekler var. istanbul'u bilemem ancak izmir için konuşursak konak'ta 3 sahne var ve bu sahneler yanyana. zeynep aksoyluk bir durum yok ortada ancak şöyle bir fark var sahnelerden bir tanesi tarihi konak sahnesi diğer ikisi akm ve sabancı ise çok yeni inşa edilmiş 2 tane konferans salonu. bu yeni salonlardan birinde erdal beşikçioğlu ile ekibinin bir oyununu izledim. ne sesler anlaşıldı ne oyundan keyif alındı. millet yuhalayacak noktaya geldi de tiyatro bu emek var vs vs yine de alkışladık. sorun turneye gelen ekip kaynaklı değildi. tarihi konak sahnesinde ise durum bambaşka ne zaman oyun izlesem salonun tarihi dekoru ve akustiği ile büyüleniyorum. velhasıl günümüz inşaatı dönemin akustiğini sağlayacak, dönemin mimarlarının çizgilerinde oyun sahneleri sağlayacak salonlar hazırlayamıyor ise geçmişten günümüze gelen sahnelere sahip çıkmak gerekiyor. bundan 3-5 yıl önce ankara şinasi sahne ve akün elden çıkarılmıştı. izmir'in ise sembol konak sahnesi ve opera binası benzer bir peşkeşe sahne olursa çok yazık olur.